Vraag en antwoord
Bestellen
- Hoe plaats ik een bestelling?
- Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres?
- Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
- Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
- Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
- Kan ik een product bestellen die niet (meer) op jullie website staat?
Betalen
- Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?
- Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?
- Hoe werkt betalen middels een eenmalige machtiging?
- Hoe werkt betalen middels overschrijving?
Bezorgen
- Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
- Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
- Hoe zie ik of een product op voorraad is?
- Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?
- Wie levert mijn bestelling?
- Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
- Kan ik een bezorgafspraak maken?
Retourneren
Bestellen
top
Hoe plaats ik een bestelling?
Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de "winkelwagen button" te klikken. Klik vervolgens op "bestelling afronden" om te gaan betalen. Vul uw gegevens in en doorloop de stappen. Pas aan als u op de knop "Bestelling bevestigen" drukt is uw bestelling definitief.
top
Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? (cadeau tip)
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt u tijdens het invoeren van uw persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. Wanneer u gekozen hebt voor een ander afleveradres wordt er een aparte pakbon meegestuurd naar het afleveradres. Hier staat geen prijs op vermeld. Op de pakbon wordt wel vermeld van wie de bestelling afkomstig is. De factuur zal naar uw eerst opgegeven adres worden verstuurd.
top
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Dit is niet mogelijk. Uw bestelling kan alleen naar u toe worden verzonden.
Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
U ontvangt direct een orderbevestiging. Indien u de order direct betaald ontvangt u ook direct de factuur.
top
Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
Ja u ontvangt direct na uw bestelling een bevestiging van ons in uw e-mail. Wanneer wij uw betaling hebben gecontroleerd ontvangt u wederom bericht van ons.
top
Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice.
top
Kan ik een product bestellen die niet (meer) op jullie website staat?
Wanneer u iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeldt staat adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice.
Betalen
top
Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?
U kunt betalen via iDeal en overschrijving.
- iDeal: Veilig betalen via internetbankieren via je eigen bank.
- Overschrijving: U ontvangt een extra email met aanwijzingen om de betaling via overschrijving per bank of giro te voldoen.*
* Uw bestelling wordt verzonden nadat we uw betaling hebben ontvangen.
top
Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?
Bestellingen betaald via iDeal worden direct geleverd Bestellingen betaald via overschrijving en/of machtiging worden geleverd nadat het geld op onze bankrekening is bijgeschreven. Een betaling via overschrijving is meestal 1 werkdag onderweg.
top
Hoe werkt betalen middels een eenmalige machtiging?
U kiest in het bestelproces voor "eenmalige machtiging". Nadat u uw order hebt bevestigd krijgt u een nieuw scherm waarin u uw rekeningnummer opgeeft. Wij schrijven het bedrag 's nachts van uw rekening af. De verwerking van een eenmalige machtiging duurt 2 werkdagen.
top
Hoe werkt betalen middels overschrijving?
U kiest in het bestelproces voor "overboeken", in het scherm ziet u alle betaalspecificaties, deze ontvangt u na bevestigen ook in de email. U kunt nu in alle rust de betaling overboeken. Let er op dat u bij het overboeken gebruik maakt van deze gegevens zodat wij deze kunnen koppelen met uw bestelling!
Bezorgen
top
Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
Wij brengen geen bezorgkosten in rekening voor bestellingen boven de 100 EURO en binnen Nederland. Voor bestellingen onder dit bedrag rekenen wij altijd € 6,75 verzendkosten.
top
Wij proberen uw bestelling direct te verwerken als de betaling bij ons binnen is. Levertijd bedraagt gemiddeld 3 tot 5 werkdagen.
top
Hoe zie ik of een product op voorraad is?
De levertijd staat op de product pagina vermeld. Als het product niet op voorraad is krijgt u een extra melding in het winkelwagen-scherm.
top
Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?
Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan u kunnen verzenden. Wilt u een product liever eerder ontvangen, plaats dan twee afzonderlijke bestellingen.
top
Wie levert mijn bestelling?
Alle leveringen vinden plaats met Post NL. Zij bezorgen uw bestelling overdag op het door u aangegeven verzendadres. Post NL bezorgt op maandag t/m zaterdag.
top
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
Mocht u niet thuis zijn op het moment van aflevering dan komt Post NL nog een keer bij u langs. Bent u dan ook niet thuis, dan ontvangt u een bericht van Post NL en kunt u het pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde Post NL afhaalpunt.
top
Kan ik een bezorgafspraak maken?
Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroute van Post NL Post.
Retourneren
top
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, je kan je aankoop binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retour sturen. In deze periode kun je de bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet in de originele verpakking terugsturen. U dient het retour formulier te downloaden en mee te sturen met uw retour. Download het retour formulier als PDF document of als Word document.
top
Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?
Tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor uw eigen rekening.
top
Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?
U heeft het recht uw bestelling binnen veertien dagen te retourneren. Het recht op restitutie vervalt na veertien werkdagen, waarna de garantieperiode in werking treedt.
top
Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
Wanneer u een product retour stuurt ontvangt u een bevestiging wanneer deze ontvangen is en in behandeling genomen wordt. Binnen twee weken wordt uw geld teruggestort of ontvangt u een nieuw product. Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat u de aangegeven procedure volgt.
top
Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
Neemt u contact op met de klantenservice dan proberen wij u verder te helpen.